

גפן (י"ב) - אירוע סוף שנה
כשאני חושבת על לסכם שלוש שנים ולשתף את מה שעברתי פה אני נחנקת. לא כי אני לא רוצה, כי אני לא יכולה. מה שעברתי פה הוא מטורף ובחיים לא חשבתי שא
גפן


למה נכנסתי לכל זה בכלל?
אז למה? למה נכנסתי לכל זה בכלל?
זה שאלה שמהדהדת לי בראש הרבה בימים האחרונים. למה לשנות את החיים שלי בצורה כזאת?
רונה


לדעתי זה מקום שכל אחד ימצא בו את עצמו
לא רציתי לכתוב את הבלוג הזה. האמת היא שאני בתקופה לחוצה ומרגשת, סיימתי שנת שירות עם הגרעין שלי והתגייסנו יחד לצבא לפני שבוע. אבל כשהמדריך...
אולג מורביוב


